Wednesday, February 13, 2008

Simple yang susah

Aku suka-kan benda yang simple.

Runga lingkup simple yang aku suka-kan amat luas. Dari makanan simple kegemaran aku, telor goreng dengan kicap, kepada kesimple-an keterampilan diri.

Ni ada contoh pengkarya agong kegemaran aku. Work dia - mak datuk, simple... tapi beb...kalau kau tak ada imu, tak boleh buat... aku dah terai...sekali..sepuluh kali...puluh-puluh kali...
tak dapat nak zahirkan kekonfidenan mamat ni bemain dengan garisan dan negatif / positif.


Dalam bertahun tahun aku mencuba, aku rasa nak menghasilkan benda yang paling simple, adalah benda yang paling susah dalam dunia.

Dulu ada saorang pereka hensem, ala-ala anak mami be-kerja sebumbung dengan aku. Dalam banyak-banyak perkara kurang bijak yang dia buat, salah satunya ialah meng-kategorikan aku sebagai 'master of simplicity'- apara...aku master perut gendut bole la...

Beb, nak tau sapa tru master...ni ha...Evan Hecox

No comments: